Facebook Linkedin
Cosul este gol
WWF
logo Earth Hour

De la an la an, Earth Hour, initiata si coordonata la nivel global de WWF, creste in amploare si impact, devenind deja cea mai mare miscare voluntara dedicata mediului inconjurator din istorie. 2 miliarde de oameni din peste 6900 de orase au participat la Earth Hour in 2012, demonstrand ca sunt o comunitate care isi doreste sa faca ceva cu adevarat semnificativ pentru mediul inconjurator.

Green Cat a ales sa sustina miscarea Earth Hour si proiectele de conservare a naturii derulate de WWF in Romania, prin acest tricou creat de Paul Popa pentru WWF, pe care noua ne place sa il numim „tricoul unei generatii mai responsabile".

Cumpara tricoul, poarta-l cu mandrie ca sustinător WWF si ca iubitor al naturii si Green Cat va directiona 11 ron din costul fiecarui tricou catre proiectele derulate de organizatie.

Afla mai mult pe www.wwf.ro si www.ora-pamantului.ro.

Magor
"Acest parteneriat este un pas mare pentru WWF Romania, pentru ca le putem oferi sustinatorilor organizatiei noastre sansa de a sustine munca noastra de conservare a naturii, prin produse care indeplinesc cele mai inalte standarde ale sustenabilitatii si calitatii. Produsele organice, care respecta si standardele fair-trade, nu sunt inca destul de cunoscute si apreciate in Romania si prin acest parteneriat nu promovam numai actiunile WWF, ci mai ales incurajam un comportament responsabil din partea consumatorilor."

Magor Csibi, Director WWF-Romania
Rezultate 1 - 2 din 2
FaLang translation system by Faboba
Green Cat magazin
Magazin
Green Cat

Copyright © Titania Comexim S.R.L.
Sit optimizat pentru FireFox, Chrome, Safari si IE8, IE9 | powered by DrIT